penyebok
06 May 2011
Kau tak mengerti lagi
Dalam tak sedar dah setahun lebih dah aku berada kat Perak. sekejap je. member pun makin ramai dan semakin rapat. yang tak rapat tuh, aku paham sangat kenapa. bagi yang rapat tuh, mungkin kau tak paham lagi macam mana aku punya sayang gila dengan kawan kawan aku. maybe kau tak rasa lagi kasih sayang aku. HAHAHA. motif kan kasih sayang. betul laa kan. kasih sayang dengan kawan kawan. aku dah laa tade makwe, (scandal tuh ramai laa. HAHAHA ) cuma kawan kawan je yang selalu dengan aku. kemana saja je mesti dengan kawan kawan aku. salah ke ambil berat macam mana aku ambil berat dengan makwe aku. kalau ada laa. HAHA. aku cuma ada korang je. yang tempat aku nak luahkan perasaan semua. tapi bile aku ambil berat lebih sikit, dah korang fikir lain. ingat aku suka korang laa. bukan aku cakap dalam persahabatan tak boleh nak bercinta. tapi aku dengan kawan kawan aku tade laa ada hati sangat. ada tuh ada laa, dulu. sekarang kawan je. tapi aku sayang kawan kawan aku macam aku sayang awek aku. itu je aku boleh cakap. susah aku nak hidup kalau tade kawan. kalau member aku yang kat JB nie, dorang mesti dah paham aku ann. nie yang kat Uitm nie, maybe dorang tak mengerti lagi aku macam mana. mungkin satu hari nanti dorang akan paham kenapa aku berkelakuan macam itu. aku cuma tanak kehilangan kawan kawan aku. aku sayang gila kawan kawan aku dari diri aku sendiri. mungkin part 6 baru dorang paham kot. dorang tak rase tadenya dan adenya aku dalam diri dorang. aku sayang korang gila gila nya ! serius cakap ! aku sayang gila. tapi jangan lah buat perangai yang buat aku rasa macam nak maki hamun kau. tolong laa. kalau korang rasa aku nie menjengkelkan, cakap je terus terang dengan aku. aku akan cuba terima. tolong laa ehh, tolak ansur dengan aku. aku buat baik dengan kau, kau pun buat baik dengan aku. kau buat taik dengan aku, paham paham laa apa yang perlu aku buat kan. LOVE from ME !
19 April 2011
Glassware, silverware and final


Idea : Fiqri Ismail & Adam Aiman
photographer : Fiqri Ismail
glassware & silverware : Aiman, Arshad, Ayie & Izzul
location : Dark room
*sumpah aku suka final glassware aku !
cantik gila kot ! HAHAHA
boleh tak syok sendiri aku ! HAHAHAHA
photographer : Fiqri Ismail
glassware & silverware : Aiman, Arshad, Ayie & Izzul
location : Dark room
*sumpah aku suka final glassware aku !
cantik gila kot ! HAHAHA
boleh tak syok sendiri aku ! HAHAHAHA
04 April 2011
03 April 2011
Tak Pernah Sekali Pun
Tak pernah sekali pun kau say thank you kat aku. aku bukan nak minta balasan pun daripada kau. cuma ucapan terima kasih je. susah ke? tak pernah aku dengar dari mulut kau perkataan tuh untuk aku. kenapa susah sangat ke nak sebut? kenapa dengan orang lain kau cakap thank you kat dorang? kenapa tidak aku? aku bukan tak ikhlas tolong kau tuh, aku memang tade sikit pun rasa tanak tolong kau. dan aku tak minta pun dibalas kebaikan aku tuh. aku cuma nak kau hargai aku sebagaimana kau hargai kawan kawan kau yang lain. sekali pun tade, kawan. sekali pun tade. aku mengharap kau untuk say thank you je kat aku. itu je ! kau sebenarnya ambek kesempatan ke dengan kebaikan aku nie? apa salah aku haa, kawan? kenapa kau dengan aku macam nie? kita dah kawan lama dah. kenapa kau layan aku macam nie? apa dosa aku kat kau? aku tanak pape pun, aku nak kau hargai aku. hargai aku tuh je kawan. susah ke? sebab apa aku nak kau hargai aku? sebab selama ini kau tak pernah nak hargai aku. tak pernah nak ucap thank you kat aku. apa yang aku tolong kau, tade kau mention kan. tapi kalau orang lain, sana sini kau ingatkan. kau tak suka aku ke? kan aku dah cakap, tak suka aku, tolong cakap kat aku. susah sangat ke permintaan aku? berat sangat ke sampai kau tak larat nak buat semua tuh? aku berperasaan laa kawan. ada perasaan. kenapa kau tak pernah nak paham perasaan aku? say thank you je kawan. terima kasih. susah ke? berdosa ke kau cakap tuh kat aku? haa? bisu ke cakap terima kasih kat aku? hina sangat ke aku sampai tak layak dapat terima kasih daripada kau? ya Allah, begitu banyak dan mencabar dugaan kau beri dalam persahabatan aku kali ini. sesungguhnya aku sudah tidak mampu nak melayan perasaan sebegini lagi. yaAllah, kau bantu aku untuk kuat menempuh dugaan Kau dalam persahabatan aku. Aminn. kawan, aku buat nie bukan nak tunjuk aku nie baik je dengan kau. aku je yang buat baik ngn kau. bukan kawan. dan tak pernah terlintas aku nak minta balasan atas kebaikan aku tuh. tapi suma satu je aku minta, tolong hargai aku sabagai kawan kau. hargai aku macam mana kau hargai kawan kawan kau yang lain. aku rasa tersisih sangat kau buat macam nie. hina lah aku rasa. maafkan aku kawan. terima kasih dah sanggup nak berkawan dengan aku selama ini. terima kasih.
29 March 2011
Jumpa doktor
jumaat lepas kan aku sat hari tak berapa nak dengar. sebabnya masa khamis petang tuhn aku korek telinga ann, then tetiba tetiba je telinga kanan aku nie tersumbat. tatahu tersumbat apa. taik telinga banyak sangat kot. HAHAHHA. pastuh jumaat terus taberapa nak dengar. sumpah tak selesa aku gi kelas. ingat kan dah okay kalau tidur kan. rupanya lagi teruk kot. makin tak dengar. aku dengan gigih nye ajak una temankan aku gi Klinik 1 Malaysia kat Sidec. hari sabtu lepas. gi check doktor kasi ubat cairkan aik telinga. malam tuh aku try laa, tak berkesan kot. then tibe tibe , tengah malam tuh dengan bantuan event kat padang kawad, aku dapat dengar kembali. HAHHA, alhamdulillah. terus update kat FB. HAHAHA. sumpah heaven doe dapat dengar ! :D then rabu nie kene gi jumpa doktor kat Uitm pula nak buat check up. terima kasih una ngn atie teman aku gi klinik. mampu ke tidak kawan yang lain buat macam nie? haa, * aku selekeh cerita taik telinga kat sini. HAHAHAH
26 March 2011
19 March 2011
Bosan bosan, ini lah jadinya :)




perkara ini terjadi sebab ingat kan pagi tuh
nak gi studio nak ambek kunci.
tup tup, tajadi pula. penat je bangun awal.
jadi, ini lah yang aku buat pagi pagi.
mampu tak korang? haa.
HAHAHAHA
nak gi studio nak ambek kunci.
tup tup, tajadi pula. penat je bangun awal.
jadi, ini lah yang aku buat pagi pagi.
mampu tak korang? haa.
HAHAHAHA
17 March 2011
Terasa Hati Dengan Member

Orang mesti kata "alaa, laki laki pun nak terasa terasa, nak sentap sentap." weyh, laki laki pun ada perasaan gak. die pun manusia gak. agak agak laa ! cuba korang bayangkan kalau korang punya member baik yang dah lama korang kenal. memang kemana korang bersama je. macam aku ngn peah. contoh laa. aku ngn peah kan kawan rapat gile ann. semua orang tahu. kemana je, mesti ada muka aku ngn die. bukan couple aw ! HAHAHA. kawan baik laa. then, aku dapat kawan baru. die pun baik ngn aku. layan aku mesra. kemana je budak tuh mesti ajak aku. tak pun aku ajak die. apa perasaan peah kalau aku buat die macam uhh? peah suka ke atau peah sentap ngn aku? mesti die terasa nye ngn aku ann. haaa, macam tuh juga kalau aku ada couple, aku madah berkepit ngn awek aku je. aku dah jarang layan peah. still layan, tapi jarang. dah tak macam dulu. apa peah rasa? mesti macam die rasa tersisih kan? rasa macam die dah tak best untuk jadi kawan. macam aku nie dah bosan kawan ngn peah. haa, macam tu laa aku rasa sekarang. aku ada gak cerita ngn member aku yang lain, die pun pernah rasa apa yang aku rasa. sumpah aku makan hati kot. tapi aku biarkan je laa. aku terfikir, die boleh buat aku macam nie, asal aku tak boleh buat die balik kan? haa, aku harap satu hari nanti, die rasa lagi teruk berbanding apa yang kau rasa sekarang. maybe die tak nampak lagi aku siapa. aku bukan nak balas dendam. tapi aku nak die rasa ape yang aku rasa sekarang. malah, lagi teruk ! biar die tahu macam mana nak hargai persahabatan dengan aku. kalau aku tak tegur, die pun diam. nak juga aku tegur die dulu. kadang kadang aku rasa juga mulut aku nie celaka sangat ! aku tahu. korang tak cakap pun aku tahu. tapi kenapa korang tak tegur aku. kenapa korang biarkan dan buat aku macam nie? kau ingat aku nie apa? bahan ujian perasaan? tahap marah aku kat JB ngn kat Perak sangat berbeza. aku lebih cool kat Perak. tapi jangan ada yang buat tahap marah aku yang kat JB tuh bawa kat Perak. merana lah korang ! hari hari aku rasakan aku nie serupa tade member. yang kat uitm nie macam nie perangai die, yang kat JB macam tuh perangai nye. mungkin ini lah balasan mulut celaka aku kot. aku sorry kalau celaka sangat mulut aku ngn korang. baru aku rasa sekarang yang aku nie mungkin tak sesuai kawan ngn die. sebab tuh die buat macam nie kat aku. aku terasa gila ! amat terasa. tapi aku tahu die tatahu yang aku nie cakap pasal die. sebab siapalah aku dalam diri die.
*aku miss aklep, peah, faris, fariza, waney, faiqah, nad, dengan and. miss sangat kat korang !
Subscribe to:
Posts (Atom)






