penyebok

10 February 2010

Gadis

hye all. aku update lagi blog aku nih. nak citer sal sorg gadis aku minat kat die. tapi die tak thu. maklum laa,aku an pemalu. ;)) mse first aku tgk die aku cam teringin aw nk berkawan ngn die. kitorg mmg 1 clss dlm subjek2 tertentu aja. aku slalu tgk die. sopan, manis, suka laa aku! pada satu hari. hari tuh hari khamis,kitorg ade class CTU(agama) aw. mse uhh die ngn group die wat presentation. mse die present uhh die pakai jubah labuh. wow! aku terpegun tgk die dgn jubah warna purple. lawa giler! serba purple. die mmg suka warna purple. aku trus tumpu kat die jek. gatal ekh? tadelaa,aku cm tertarik nk kenal lagi rapat ngn die. aku suka bila tgk die berbaju kurung dan lagi sangat suka kalo die pakai jubah. perhh! lawa beb! nampak lagi ayu. suka sangat! HAHA. excited lak aku! apedaaaa. tapi serius die cantik. tapi smpi skrg aku tak pena berbual ngn die lagi. aku malu laa. slalu g class sama2. tp diam. haihh. ape laa aku nih? bila jmpe die jek aku berdebar2. pelik an? ;)) ntah laa. tp aku nak berkawan ngn die dulu laa. aku kene try. oklaa, tuh jek. diam2 suda. ;))

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.