penyebok

27 February 2010

Maulidur Rasul.

Semalam 26022010 hari kelahiran Nabi Muhammad S.A.W. sume org cuti kan. kelas pon tade. sronok lah bagi dorg yg tade class hri jumaat. cm aku mmg setiap mggu tade class hari jumaat. so,de free 3 hari evry week. tuh yg bosan. smlm uitm perak ade wat perarakan maulidur rasul. pagi lak tuh. ngntok! HAHA. sume brkumpul kat padang. dgrlah perasmian dr TPK. dah la panas. bleh plak nk cter lama2. haihh. then kita berarak keliling kampus. agak penat juga laa. sambil berarakkan kene selawat kan. so selawat laa. aku nye barisan nak blakang2 aw. yg depan selawat lain,yg blakang selawat lain. sendri2. ape laa. bdak2 kolej aku laa. bleh plak bile depan org ramai jek dorg selawat kuat2. bila tade org dirg diam. cm ape jek dorg wat selawat tuh. main2. aku malas nak layan. aku selawat jek sorg2. geram gler aku! tak hormat langsung! huh! time dgr ceramah mmg laa dorg dgr an. tak mcm dorg bebual. dlm PI lak tuh. sangat tak puas ati aku ngn dorg. eeerrgghh! makan nak amek byk! mcm tak pena makan. sabar jek laa. tp tahun aku sambut maulud nabi. tak mcm thun lepas aku tak sambut. yelaa. kije kot. yg tak best tahun sambut pakai baju batik uitm. tak lawa. HAHA. aku da gosok da bju melayu aku. lastly tak pakai. bengang jek. nak jek aku tak nak pegi. huh! k laa. tuh saja. byee.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.