penyebok

14 February 2010

Selamat Tahun Baru Cina !

Selamat tahun baru cina semua! aku tahu aku tade mmbr cina. tp tak salah an nk wish. so, mlm nih tade pape belaku. cuma kat kwsan ruma aku nih ade lah org cina main mercun kol 12 td. mmg lah memekak. tp da raye die. t'pakse ahh pekak an telinga. mase raye kita pon sama gak. nak tak nak, diam jek. td syaf,faris, ngn mira(itik) dtg ruma aku jap. saja jek. lama kot tak jmpe. uma pon tade org. then faris nk balik sbb nk tgk cite ape tah. ssh nk sebot. then aku ngn syaf jek kuar hang out kat taman bwh ruma die. kitorg mmg slalu lpk kat tmn uhh. tmpt dimana kitorg luahkan perasaan. HAHA. td cite best! pasal...ehh,tak bleh kasi tahu. secret maa. mmg best! da lama tak borak ngn syaf cm td. tp td borak skejap jek. da mlm sgt. tp tape. asalkan dpt cite. HAHA. oklaa. tuje nak merapu. byee!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.