penyebok

17 April 2010

Final Exam is near!

arrhhh! final exam da dekatt! ape aku nak buat nih?! mmg ar bace buku. tp kije drwg aku ngn VRD tak siap lagi. mana nak wat. mana nak bace lagi. arrrhhh! tension aku! rileks fiqri. cool. sttlekan kije kaw dulu. sebab bnde uh nak kene asses next week. tp byk arr! drwg ar byk gler. gatal lect aku nak kasi kije last2 minit. byk lak uhh. awal2 tanak kasi. huh! tak pk ke nak2 last sem nih byk kije nak kene wat. ngn test nye, ngn exam nye. hahhh! nak tanak,kene wat. tp aku nak minta tolong kat korg doakan aku untuk exam nih. aku cuak arr! doakan aku supaya pass ngn cemerlang exam untuk sem nih k. aminnnnn. nih tarikh exam aku.


CTU-21.04.2010
BEL-25.04.2010
ATH-30.04.2010
SOC-09.05.2010

then nak balik rumaa!! tak saba beb!
rindu kat dorng! hurmmm ;(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.