penyebok

13 April 2010

malam

hurmm,malam nih aku lalui nye dgn biase saja. tade bende yg best. bosan. nak call org pon tade mood. nk kacau pon aku lak yg nak mara. hah! aku g studio pon wat kije kejap jek. then g jmpe senior dak photo nak tnye sal bnde uhh ar. aku da thu ar sume nye sal photo. then kije aku tertangguh lagi. haihh. balik bilik pon tade mood. madah mara. nak kacau org jek. and suddenly roomate aku ckp sal roomate aku yg sorg nih xpasal2 mengamuk. haa, aku da thu kenapa. die slalu gak cter sal die kat aku.so, aku thu arr die cmner. tadi aku mmg tak layan die. tak tego die pon. die de masalah ngn girlfriend die. girl die ckp die da kurang rase sayang kat roomate aku nih. padahal da sthun kot dorg couple. baru nih genap sthun dorg couple. then bnde2 nih berlaku sejak genap dorg sthun couple.aku pelik. aku pelik ngn pompan uhh. die ade boy len ke? hurmm, aku tak thu arr. then malam nih roomate aku nih tros tade mood. mara2. mandi ngn pkai boxer kuar bilik air. pelik aku tgk die. aku bia jek. mybe die tertekan kot. nti aku tnye die. aku biakan je dulu. aku pelik an, haa, aku dpt thu die da over ngn girl die. ishk. aku kesian kat roomate aku. die bagai gler sayang kat girl die uhh. then tbe2 jadi cmnih.saba laa kawan. lumrah bercinta. tapi ade tak bercinta sepanjang mase. tade bergadoh. tade berputus2. always sayang kat die sorg. semoga kaw dpt jmpe yg de best k. hurmm, ade org sayang kat org uhh smpai nak mati. tapi ade gak org yg sayang org uhh just nak isi mase kekosongan saja. aku hairan. aku 1st time jmpe org cmnih. nih satu pengalaman bagi aku. persoalan aku, kenapa ade org yg cmtuh? org yg tak hargai seseorang? org yg... ntahlaa. k arr. sayang kaw ;D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.