penyebok

15 May 2010

cemburu !


haihh, malam nih aku tetibe rase cemburu lak tgk mmbr2 aku da ade couple skrg nih. jeles sgt! even mmbr laki or pompan. best sgt tgk dorg! bahagia jek! untung dorg kan. aku jeles arr! nak ckp pon da thu cmner. senang jek dorg dpt ape yg dorg nk kan. best laa! ntah bile agaknye aku nak dpt rase ape yg korg rase skrg nih. mesti aku takan lepaskan nye org itu! aku akan sayang die sungguh2! bile da rase cmtuh,org plak main2 kan. haihhh. saba jek laa. hmmm. da laaa mlm nih sejuk dgn hujan nye. lagi laa rase nak romantik2 lak. HEHE. tp aku rase aku tanak tunjuk perasaan aku yg aku sayang kat seseorang. sbb cinta itu tak semua org bleh paham dan rase. so,baik aku wat ape yg aku rase patut aku wat demi membuktikan cinta aku itu. tp tade laa skrg. lama lagi kot. haha. mcm citer adamaya. aku nak jadi mcm adam. mmg die terbaik sgt! die tade arr slalu ckp yg die cinta kan maya. tp dlm diam2 die terlalu cinta kan maya sampai maya pon tak perasan kn. hmm,cmtulaa aku nak. hehe. best kan kalo 2-2 saling mencintai. haihh. ape da aku bebual pg2 nih. pasal cinta lak hehehe. tp cinta tak boleh dipakse untuk dtg pada kita. sbb cinta itu akan datang sendirinya bila tiba masenye nanti. jadi,banyakkan berdoa agar dpt cinta yang sejati hingga akhir hayat. ;) bagos ayat aku nih. haha. selamat malam CINTA !

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.