penyebok

19 July 2010

update blog lah !

haa, lama nya tak update blog. busy laa skrg nih. maklum laa. paham kan. HAHA. tade arr. actualy malas nak taip. banyak sbnrnya bnde aku nak tulis. tp disebabkan malas nak bukak laptop. tuh yg tak update. lagi 1 internet cam celaka !! babi !! tension aku beb !! erghh !! skrg nih citer nya aku dah mula blaja sal photo. sabtu lepas aku g shooting kat lumut ngn teluk batik. perhh !! korg nak tahu, ssh sbnrnya photography nih. bukan ingat setakat amek amek gamba jek. korg kene tahu segala sal environment juga. perhh, kene wat muka tembok nak amek gamba portrait org. perhh, malu kaw tahu aku kene hartuh. Tuhan saja yg thu. tp tape. aku nak blaja kan. kene laa wat muka tembok ! HAHA. dah laa aku nih pemalu. HAHA. gamba aku nak upload kat sini pon ssh nak upload. sbb internet mcm babi ! sial doe !! geramm aku !! ermm, khamis nih aku kene cuci gamba plak ape yg aku tangkap masa harituh. harap harap laa jadi semuanya. takut blur arr. minta minta laa sumenya okay. aminn. okay laa. tade bende nak celoteh lagi. bye !!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.