penyebok

08 December 2010

B O S A N L A H S I A L !!

ARRRHHHHHHH !! macam apa la sia dok ruma cuti nih !! makan tido, makan tido !! mana lah tak gemok ann ! pastuh membebel badan makin gemok ! macam ape ann. tido lambat. bangun lagi lah lambat ! erghh ! apa nak jadi laa. nak keje pun tak dapat. tension sial aku ! kalau tak dapat gak aku diet ! erghh ! nih dok ruma berhari berhari nak jadi apa laa sial ! aduihh, cuti kali nih macam tak syokk !! keje tade, duit lagi laa tade. AAAHHHHH !!! nak beli barang pun tade duit !! tapi kalau balik perak plak, sibok nak balik sini. rindu laa. apa laa. bongek ann !! sumpah bosan gilee !! nak mesej pun, tade awek. HAHAHHA. tuh yang bosan nih !! macam nak main terjun terjun jek ruma aku nih ! AAAHHHHHH !! nak jerit juga ! ape aku kesah !! AAAAHHHHHHHHHH!!! tanak keluar lagi ke kawan kawan aku nih !! korang seronok ehh duduk ruma saja? memang tak lah aku ann !!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.