penyebok

28 December 2010

Tak Mampu Lah Dik Non !

Ermm, aku selalu tengok blog blog member member aku yang tahu pasal photography. aku sangat jealous dorang nya gambar sangat cantik (dari pandangan mata aku laa). aku teringin gila nak dapat shoot macam dorang. tapi tak tahu laa. tak tahu mana silap nya. nama je budak photo. tapi tengok gambar macam orang biasa pun boleh shoot gak. tade special pasal aku nie. aku malu gila dengan member member aku. yelaa, semua tahu aku amek photo, blaja pasal photo. tapi tade 1 pun yang menunjukkan aku nie seorang budak photo. mungkin aku baru nak blaja pasal photo nie. tuh yang kurang pengetahuan pasal photo nie. mungkin juga laa. tapi sumpah aku malu gila dan SANGAT JEALOUS dengan dorang yang gambar dorang cantik cantik. abang aku pun cakap aku edit macam orang orang biasa je edit. aku malu kot. nie ke budak photo? tape, aku baru sem 1 dalam bidang photo nie. ada banyak lagi aku akan blaja pasal bidang aku nie. aku tade bende nak aku tunjukkan yang aku nie budak photo. camera? memang tak lah. semua orang ada camera cam aku. semua amek gambar macam aku amek gambar. tade beza pun. tape fiqri, kau tunggu masanya nanti. jangan terkejut kalau satu hari nanti ada perubahan yang drastik daripada aku. dan aku sangat tak sabar menunggunya. HEHE. poyo ! bukan poyo, aku doa. untuk kebaikan aku gak. HEHE. aku sangat ingin nak amek gambar wedding photography. tapi aku tak pernah try pun. malu. HAHAHA. yelaa, dengan ada camera cikai je, malu laa. semua up-to-date camera camera dorang. aku? haihh. tuh satu hal, camera biasa. malu nak tunjukkan. :/ tape, itu satu permulaan bagi aku dalam bidang aku pilih nie. kau kene semangat fiqri ! HAHAHA. gila semangat aku ann. HAHAHA. korang pun doakan aku berjaya sebagai photographer okay. nanti, korang pun senang juga. HAHAA. paham kan? :)

10 comments:

  1. alah kau da ade bakat..
    just xtau malu jep...
    nk mik gambar...kn...
    kau teror la..
    DIK NON..

    ReplyDelete
  2. heh. boleh nak comment? tumpang lalu..

    Nih, kau kena hati kering nak jd photographer ni.oke? peduli la camera apa, cikai ke, asalkan product gambar yg kau try snap tu creative & cantik... aku ada usha kau punya shot, bole tahan what. keep it up.U can do it!

    Jgn give up :)

    ReplyDelete
  3. eh, font kaler birulah! suka suka :) hehe

    ReplyDelete
  4. aklip, bakat? kelakar saja. semua orang ada bakat. dan aku nye gambar macam korang punya gambar gak. sama je. bosan laa. :(
    nisa, boleh laa. kau nie pun. hati kering? ntah laa. aku tatahu aku boleh jadi hati kering ke tidak. aku nie kan pemalu doe. :D tapi aku ada arr usaha sikit sebab aku jealous tengok orang lain nya gambar cantik. tuh yang aku tak puas hati. insyaAllah, korang selalu lah doakan aku supaya aku tak give up ehh. and thanks sebab korang kasi sokongan moral kat aku. teruskan laa komen aku untuk aku menambahbaikan aku nye shot. okay, thanks a lot :)

    ReplyDelete
  5. camera cikai boleh jugak dapat gambar terbaek.
    xsemsetinya mahal.
    lagi 1 jangan terlalu merendah diri dgn kebolehan.
    kau boleh fiqri,aku tau.. heheh

    ReplyDelete
  6. thanks faris. tapi aku pun tade keyakinan diri. memang semua cakap ape yang kau cakap tuh. tapi sumpah macam tak puas hati laa. sometime macam nak surrender pun ada.

    ReplyDelete
  7. hee kat sini ada bole like like macam kat fb? aku nak like comment si Faris.. hee

    Dont dont give up, Fiqri bole :)

    ReplyDelete
  8. HAHAAH. like comment boleh ke? HAHA.
    thanks and ! keep it up for support me !

    ReplyDelete
  9. dnt worry fiqri.
    kalau ko x pandai kite boleh blaja sama sama ok.
    dgn ann skali.. :)

    ReplyDelete
  10. haa, okay. tapi korang jangan tak tego aku. kalau nak jumpa aku, mesej lah ehh.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.