penyebok

05 March 2011

Suatu petang di studio ...

yang nie cerita pasal aku sangat sakit hati giler ngn dak class aku ! sumpah sakit hati ! tade arr, time die buat shooting aku agak bersusah payah, gigih tolong dorang. tapi bile time aku yang shooting, semua lepas tangan. semua keluar. perhh ! sapa tak meresap sial ! agak agak laa der ! aku pun ade perasaan gak ! mentang mentang aku senyap, korang boleh buat aku macam nie ! memang tak lah weyh ! jangan sampai perangai aku yang dulu bawa kat sini ! memang susah kot ! aku kat sini baik lagi. boleh arr tolak ansur. tapi korang pijak kepala aw. tadi petang, aku tengah shooting kau boleh pula kacau model aku ! kepala hot die ! sapa ajar die macam tuh ! tade sivik langsung ! agak arr, orang nak baut cepat kot. dengan model aku nak balik rumah lagi ! die boleh nak BERGURAU SENDA pula ngn model aku ! bapak sial kau ! kau punya aku punya lah bukan main baik tolong ann. tape, aku sabar je tadi. memang aku diam ! then nak cakap aku sentap ! pale babi kau ! kau ingat nie apa ! main pondok pondok. tanak kawan tanak kawan ! pastuh ada hati nak komen gambar aku ! bapak gila poyo kau ! macam art work kau gempak nak mampus ! terbaik lah gambar kau ! memang tak lah doe ! macam haram tahu akk ! macam good good je kau ! sumpah dari part one aku tak suka kau ! poyo plus gampang macam haram ! pastuh ade plak budak REPEAT 2 orang pompan MEROKOK dalam studio uhh ! bapak hina kau ! pompan BERTUDUNG MEROKOK ! apa kes sial ! dah tade maruah apa ! macam jalang sial ! sumpah jalang habis ! dah lah sorang tuh baru lepas operated, pastuh MEROKOK pula tuh ! mampos awal lagi bagus arr ! sumpah aku gila hot tadi ! macam haram doe dorang ! tengok arr, lain kali. aku baut apa kat kau !;/

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.