penyebok

09 May 2011

End of Part Three :)

okay, nak story nie budak class aku.
campur budak class A dengan B. aku class A.
masa nie assessment untuk Studio Lighting.
2 orang yang kat tengah tengah tuh lecturer aku.
Cik Mel dengan En Lutfi.
lecturer aku Cik Mel je. die sangat BEST !
sayang Cik Mel sangat sangat ! HAHAA
alhamdulillah aku nya gambar Cik Mel suka.
cuma kualiti gambar aku je dia tegur sikit.
yelaa, print kat kedai mana ntah. dah rosak gambar aku ! sengal nya nyonya !
banyak kenangan masa part 3 nie. sentap sentap laa.
happy sama sama, susah sama sama. tuh yang best !
tapi harap kekal sampai part 6 laa ye korang !
aku akan sentiasa ingat kenangan kita okay !
akan selalu rindu kenangan kita !
Good Luck korang !
miss you all already !
:'(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.