penyebok

14 August 2011

Bersalah

Mmm, kenapa aku selalu buat kau touching dengan aku? selalu sangat. tak pernah buat kau happy dengan aku. ada je masalah bila kau dengan aku. kenapa mesti aku yang mulakan dulu? tadi jumpa pun, mula-mula best. dok gelak-gelak. kau pun hairan kenapa aku suka sangat harini. tapi bila lama-lama lepak, semua nya tukar jadi lain. mesti ada perselisihan faham. masing-masing nak marah je. ada yang tak puas hati ini, ada yang tak puas hati itu. macam-macam laa. aku minta maaf kalau aku layan kau tak sama macamana aku layan kawan aku yang lain. aku tade niat atau tegamak aku nak buat apa yang semua kau fikirkan pasal aku. cuma aku risau kau berubah. aku rasa kau paham kalau kau baca blog aku nie. tak pernah aku rasa bosan dengan kau. tak pernah telintas aku nie kawan dengan kau sebab terpaksa or apa pun. aku memang suka kawan dengan kau. kau sangat baik dengan aku ! sangat dan terlalu baik ! syukur sangat aku ada kawan dengan kau. cuma Allah je tahu camner perasaan aku bila ada kawan macam kau.

tadi jumpa agak tegang yee kitorang. masing-masing muka marah dan tak puas hati. aku sangat kesian dengan die sebab berhadapan dengan perangai aku ni yang ntah apa-apa. aku memang agak teruk layan die camtuh. saja nak cari gaduh dulu. memang salah aku pun. tapi aku tahu, walaupun aku buat die camtuh, die tetap nak lepak dengan aku. tetap nak jumpa dengan aku. sometimes kalau kawan aku touching dengan aku, die akan buat bodoh dengan aku. dorang akan buat yang aku tahu dorang tengah bengang dengan aku. tapi die nie tak, die touching dengan aku, die tetap layan aku macam biasa. tak pernah tunjuk die tuh bengang dengan aku. aku je buat die terluka dengan aku. kenapa ntah dengan aku nie?

aku bila masuk Uitm nie, aku sangat rasa aku dah jadi lain dah. aku bukan Fiqri yang ada kat JB lagi. tapi bila balik JB, aku jadi aku yang dulu. bila balik Uitm, aku jadi orang lain. sangat lain. aku bukan aku. haa, macam tulaa. kalau kawan aku kat JB tuh tengok cara hidup aku kat Uitm macamana, mesti dorang hairan dengan aku. PENDIAM !! HAHAHA. tade laa pendiam. tapi more to menyendiri. aku pun tatahu kenapa aku macamnie. lain sangat ! sebab tuh aku suka sangat balik JB. aku tak suka kat sini. sebab aku jadi orang lain. aku tanak jadi orang lain. aku nak aku yang kat JB ! tapi bila aku kawan dengan die, aku rasa selesa dan sangat dihargai. memang die hargai aku. memang die nice gila dengan aku.

dan kawan, aku minta maaf atas apa yang aku dah buat kau selama kau kenal aku. dari mula kau kenal dengan aku, aku tak pernah buat kau happy. ada je pasal aku buat. aku minta maaf sangat-sangat. dan aku harap sangat kau tak berubah kalau kita lepas nie tak jumpa lagi dah. aku minta maaf sekali lagi pasal harini dan pasal aku lukakan hati kau. aku sorry sangat-sangat ! aku sayang kau. sayang kau sangat-sangat ! sebab aku tahu kau pun sayang aku. sayang macam mana kau sayang dengan kawan kau yang lain. aku pun sama. i'm so sorry

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.