penyebok

17 August 2011

Clubbing Night

CLUB masa bulan puasa nie?? haa, mampu ke tidak? HAHA. serius kitorang baru je pergi club malam tadi. masa peah call aku, aku kat kedai mamak sebelum pergi clubbing. lepas makan, baru gerak gi club !! serius tak pernah rasa duk dalam club. club bising sangat !! semua orang duk menari sana sini ! aku pun menari sekali la ! tak kan nak tengok jekan ! HAHA. aku pergi 4 orang. 2 laki, 2 pompan. dengar lagu kuat sangat !! semua dok layan lagu tuh ! menari sampai gelak-gelak. yelaa, tak pernah masuk club kan. HAHA. lama juga laa dalam club tuh. lagu rancak ada. lagu slow ada. serius best !! layan je !! aku menari sampai tak ingat apa dah ! sambil minum-minum.
sambung menari balik !! best doe !! pastuh dah penat clubbing, kitorang makan kat McD pengkalan. lepas tuh, teha nak gi pegi 7E. then balik laa singgah 7E. nak sahur roti je. penat, tade selera nak makan dah. balik ayie bawak pecut gile !! macam haram, takut aku ! alhamdulillah, sampai juga. HAHA.

*actually, kitorang clubbing dalam kete je. on the way nak gi McD tuh ayie buka lagu disco !! HAHA. kitorang apa lagi !! MENARI laa ! HAHA. macam betul-betul dalam club ! HAHA. jangan marah haa :p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.