penyebok

25 August 2011

kampungan gitu !

sekarang nie kan semua orang nak balik rumah masing-masing sebab best lah kan kat rumah. tapi mesti ada orang tak suka balik rumah sebab rumah die tak best. yelaa, tade line kan kat rumah. nanti tak boleh nak mesej2, nak online2, nak makan sama2 lagi dah. mesti rindu each other kan. kesian nye !! balik rumah pun kawan tade. issshkkk3, tak boleh blaa kalau hidup tade kawan nie. kawan sekadar masa belajar je. balik belajar, jadi apa? haa, lu pk laa sendiri !! HAHAAA. dah tak boleh nak pergi KL yang pertama kali nya baru jejak kaki kan. aduhaiii, kesian deh lorh !! kampungan gitu ! aku tahu mesti stalker aku baca bende alah nie. sebab tuh aku saja je tulis kasi pengajaran sikit !! jangan ingat aku diam -diam aku bodoh !! aku simpan lama dah nie. jangan sampai aku meletup dan aku buat semua orang benci kau ! paham !! e'eh, aku tak buat pape pun, orang ramai dah benci die. tak boleh nak cakap apa laa kan. orang pun dah boleh fikir sendiri. rasaiinnn !! HAHAHAHAHA. aku memang kejam !! nie baru sikit ! ada lagi kalau kau nak !! tunggu kau mengumpat aku dulu, pastuh kau tengok apa aku buat untuk kau !

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.