penyebok

30 December 2011

suatu malam

why haa my friends easy get girlfriend but not me? easy get girlfriend. siap buat scandal lagi. aku?? sorang pun tade. nak juga ann bercinta-cintun macam dorang. HAHAHA. tapi serius laa. macam jealous pun ada tengok dorang nak gedik-gedik dengan awek masing-masing. aku asyik-asyik gedik dengan kawan-kawan je. bosan laa. ehh, bukan aku cakap kawan aku membosankan. tapi kan lain kalau aweks dengan kawan kan? alaa, korang paham kan? aku tertanya kenapa aku susah sangat nak ada awek? awek cukup laa tayah AWEKS. HAHAHA. aku selalu bermadah jiwang tapi tatahu nak tujukan kat siapa. *korang tahu kan aku camner. HHAHA. tapi itu laa perasaan aku waktu itu. kalau nak jiwang, aku terus keluarkan kata-kata yang aku pun rasa macam gila cakap sorang-sorang. nak kata ada awek, tade. pakwe, pun tade. abes kat siapa kan? HAHAHA.

tengok cerita cinta bukan main lagi. siap nangis-nangis bagai. merah-merah mata. sampai tatido malam pun ada sebab layan cerita korea. HAHAHA. tapi tetap tade juga kan awek. haihhh. orang cakap jangan ditanya jodoh kita, sebab Allah dah tetapkan jodoh yang terbaik untuk kita. tapi kan, aku nak rasa camner bercinta tuh? HAHAHHA,apa aku merepek malam-malam nie ! aku takira, aku nak cakap juga malam nie ! i need a girl yang boleh bimbing aku.

yee, aku tahu lelaki kene bimbing perempuan, tapi cerita aku nie, aku yang jahat, so aku nak kita sama-sama bimbing. orang kata lelaki yang baik untuk perempuan yang baik. tapi tak semstinya kan. tengok cerita Ombak Rindu? Lagenda Budak Setan? lelaki die semua jahat-jahat kan? last2?? haa, camtuh laa. ada miracle disitu. HAHAHA. why i talk about feeling, about love haa? dah gila apa?? HAHAHA

aku pun tatahu kenapa aku lately dibuai dengan perasaan macam tuh. dah gatal nak kawen apa. HAHAHA. maybe atas dasar faktor umur kot. possible. bak lagu Mariah Carey - I Wanna Know What Love Is. haaa, kelas gitu. HAHAHAHA. yelaa, umur dah 20. umur camnie pun tak pernah rasa bercinta. kesian kan. tak remaja langsung. padahal, bukan lelaki kampung yang baik, tanak tengok perempuan. aurat katanya. tapi aku nie, korang tahu kan aku camner. ishh, jahat bebenor ! HAHAHA, tade laa jahat, nakal ada laa. HAHAHAHA. eeuuuwww ! HAHAHA

okay lastly, wish terakhir bagi penutup tahun 2011 nie, aku wish someday, aku akan dapat menarik perhatian seorang perempuan untuk mencintai aku seadanya. waaa, kelas gitu ! HAHAHA. okay serius, ini serius aku cakap. aku tanak adik aku kawen dulu sebelum aku. aku nak kawen dulu. aku nak ada anak !! anak aku mesti comel kan. AHHAHAHA *tiba-tiba ! aku jealous tengok member aku semua dah ada anak. geramm je aku tengok !! nak anak korang boleh? HAHAHA. dan aku nak sayang perempuan tuh macam mana aku jiwang selalu. maybe aku tade ayat-ayat yang boleh mencairkan mereka, tapi mesti ada yang buat mereka tertarik dengan aku kan. HAHAHA. promote nampak ! HAHAHAH. tade laa, yang penting aku nak habiskan belajar dulu. kerja, then baru cari bini. HAHAHA. sebelum tuh, bahagia kan mak abah dulu. that's more important okay ! apa-apa pun, family first ! korang pun doakan laa aku semoga dapat yang terbaik okay. cheerss !!

*kami ber-3 akan tetap sahabat selamanya !
P/S - TRIPLE-F :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.