penyebok

26 February 2012

aku suka malam sebab ada bintang cantik !

*nie gambar dari rakan Facebook yang diambil malam tadi dihadapan rumahnya. cantik kann ?!

masyaAllah, cantik kan malam nie. ada bintang yang bersinar banyak.
eee, aku suka gila kot bila malam ada bintang !!
setiap kali aku tengok bintang tuh, aku terus senyum dan happy gila !
rasa tenang je, rasa macam nak ambek semua je !!
kalau dapat pegang pun jadi laa !! aku suka bintang weh !!
tatahu kenapa. tetiba je suka ! suka lepak malam mesti tengok langit.
mesti ada bintang. kalau tade, aku akan bosan.
kalau ada bintang, aku happy gila !! senyumm je !!
ya Allah, cantik sungguh ciptaan Kau.
indah sangat apabila aku pandang bintang-bintang Kau.
aku bersyukur kerana Kau memberi nikmat-nikmat didalam dunia nie.


*aku nak jerit yang AKU SUKA BINTANG YANG CANTIK TUH !!
aku nak satu boleh tak? satu je :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.