penyebok

01 February 2012

talk about feeling - friends again

aku mesti akan merindui korang semua.

malas nak cakap pasal kawan-kawan. tapi apa nak buat, life aku banyak masa dengan kawan-kawan. almost everyday aku dengan kawan-kawan aku. sana-sini penuh dengan kawan-kawan. SEGALANYA PASAL KAWAN-KAWAN !

ada yang baik,
ada yang rapat,
ada yang depan baik,
ada yang tak baik,
ada yang nakal,
ada yang suka,
ada yang benci,
ada yang dicintai,
ada yang dilahanati,
ada yang celaka,
ada yang sejati,
sejati?? ada kah?? persoalan disitu. dah lama kawan pun masih tak memahami. katanya aku kawan baik nya. apa bagai. tapi haram !! hanya sekadar ungkapan je. lakonan !! what's your point haa? dah nampak kan segalanya aku buat untuk korang. tapi masih lagi meragui kesetian aku dengan kawan-kawan. haihhh

okay, now aku buat lantak lah !! lagipun dah nak habis belajar kan. lepas nie dah tak jumpa korang dah ! aku wish tak jumpa lah ! macam ada perjanjian yang kita hanya berkawan selama 3 tahun saja. lepas uhh, THE END ! suka kan?? itu yang kau suka kan?! okay, aku buat demi kau ! hanya Allah tahu apa aku buat untuk korang. banyak kali aku cakap bende alah nie. hanya Allahsaja yang tahu aku dengan kawan-kawan aku. lepas nie, korang nak lupakan aku pun, aku tak kesah !

p/s - aku takan lupakan kawan-kawan aku walaupun aku pernah bergaduh dengan mereka. walaupun kita berkawan hanya sekadar teguran sahaja.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.