penyebok

24 December 2009

Last Day

waaaaa! ;(( harinih last aku kat ruma..sedih nye nk tinggalkan bilik aku! bantal busuk aku! aduiihh..lepas nih ruma aku senyap tade lagi suare aku nyanyi2..jerit2..aduiihh..yot,lepas nih da tade geng kau nk gosip2 doe..sedih plak..tak dpt bayangkan cmner tade aku nnti..yelaa,tak pena kot aku tgglkan ruma aku selama bape bulan nih..cuti sem jek bleh blek..last aku taip guna komputer nih..hari nih juga aku last makan masakan mak aku..tidakk!! aku mesti rindukan masakan mak aku beb! perhh,cm tak nak pegi la siakk..bleh ke? haihh..kat perak dok berdikari lak..ntah ape jadi lah aku nnti..pena lak dok berdikari..HAHA..insyaAllah bleh kot..sana nti jmpe mmbr baru lakk..makin bertambah kawan aku..oklaa..tade idea nk tulis2 lagi..byee..;))

2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.