penyebok

24 December 2009

Semalam.

semalam aku kuar wat kali terakhir sama aklip,waney sama fariza..yelaa lepas nih ntah bila lagi nk kuar kot..aku mesti rindukan korg sume..lagi2 aklip laa..die selalu ngn aku..hari nih nk packing2 barang..tak boleh kuar kot..abah da mara2..so hari nih tak kuar..tak dpt laa jmpe mmbr2 yg lain..malam kelmarin aku hang out sama lut,eman sama faiz..dia lepak kat bwh blok aku..sampai kol 1 pg..haihh..ngntok aku..tak bleh handle lut ahh..bleh lak an nk luahkan perasaan kat aku..cter sal prblem gf die laa..family laa..bukan ape..aku just terkejut yg lut caye aku untuk die cterkan sume masalah die..kan aku da ckp..sume akan cter masalah dorg kat aku..aku akan dgr sebaiknye..aku tek kesa..lagi perit kot kalo tak luah kan..aku pham..kesian aku kat lut..smoge kau ok laa lut..semlam pnye cter aku,aklip,fariza sama waney kuar g cs..sume pasangan kembar..HAHA..semlam jek mase ntuk kitorg hang out sama2..lps nih da grk ke tmpt masing2..haihh..sedih plak ble dikenangkan balek..cam tak ready nk g sana..cancel bleh ta? sayang nk tgglkan korg n family aku..cmner nih? aduiih..esok masanya ntuk aku tinggalkan jb..sedih laa siakk..malam nih nk jmpe peah kot..lama tajmpe die..mmgu terkhir nih byk cter takkan aku lupakan..cam nak nangis jek..HAHA..weyh dak2 skola SKUAAM,SKKU,SMKBBU ( 1B3,2B3,3B2,4ST3 and 5ST3 ) aku sayangkan korg aw! ingat tuh! dalam masa yang sama gak..aku pon rindukan die..rindu sangat2! ;((

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.