penyebok

04 April 2010

Aku dapat grafik. ;(

Arghhhh,akhirnya aku dapat grafik gak. arrrhh,aku tanak arr! aku nak fotografi gak. mmbr aku yg nak grafik dpt foto. aku minta tuka ngn die. die perlukan grafik,aku perlukan foto. 2-2 saling memerlukan. aku tension doe. tp mak aku ckp amek jek grafik tuh. ssh beb! mak aku ckp lagi,yg ssh itu lagi best. tp aku yg blaja kan. aku nk juga foto tuh. sbb da minat an. kang,kalo amek grafik yg aku tak minat,lagi trok kang aku blaja. nek aku minta try tuka. kalo tak bleh gak,terpakse arr amek grafik. nak wat cmner. ramai mmbr aku kat sini ckp tayah tuka. amek jek grafik tuh. tp aku tak MINAT! nak tanak,aku kene tuka gak foto. esok nak jmpe En.Zahir nak try tuka. papehal, tgk jek nati. oklaa. tu saja. thanks kat korg yg da doakan aku. bye!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.