penyebok

13 May 2011

Do it by myself !!

yeayy !! ehh kejap yee, nak story nie. bermulanya dari sini. tadi lepas je balik dari CS, kitorang saja jalan jalan kat Danga Bay menikmati udara nyaman kat sana. ( mampus kalau sedut lama lama. HAHAHHA ) pastuh teringat nak gi karaoke sebab dah lama tak nyanyi kan. HAHAHA. suara sedap kan. nyanyi laa ! lepas tuh dalam perjalanan nak gi karaoke tuh, tiba tiba aku rasa macam nak belajar bawa kereta kan ! apa lagi, aku terus cakap ngn faris yang aku nak try bawa kereta dia ! HAHAHAHAH. faris kasi beb ! tak macam akak aku, die tak kasi sebab takut aku accident kan kete die ! erghhh sentap !! pastuh aku tukar ngn faris. die duk sebelah aku. aklip kat belakang sorang sorang macam MEM besar kan ! HAHA. pastuh aku duduk dengan tiada perasaan takut pun. sikit pun tak takut !! macam pro je kan ! aku start enjen, main clash, masukkan gear, then tekan minyak, then mati pula ! HAHAHAHA. aku tak main clash dengan tekan minyak laa. banyak kali juga laa aku mati enjen tuh. alaa, tape laa, baru belajar kan. pastuh dah dapat jalan, tanak benti pula !! HAHAH. macam gampang kan ! dah sedap ! pastuh aku try break kan, tiba tiba aku break emergency pula !! dah aklip kat belakang terus terpelanting ke depan ! HAHAHAHAH. terus die pakau sit belt ! HAHAHAHA. lawak laa aklip nie ! aku start balik enjen. jalan macam biasa. tapi makin laju pula ! dah pro dah ! HAHAHA. then nak try break pula, aku break dengan slownya. kata faris macam tuh. aku tekan laa slow2. break laa dengan selamat. HAHAHHA. pastuh, dah lambat nak gi karaoke, kita terus gerak gi karaoke. aku nak bawak kan. dorang marah aku. laa, tak boleh ke aku bawak kan. HAHAHAHA. faris pun bawa laa. aku duk sebelah. faris ajar sikit sikit. sampai kat karaoke kat batu 5 tuh, dah tutup rapat dengan lampu tertutup juga ! maknanya, dah tutup laa ! kesian aklip tak dapat karaoke ! HAHAHA. yang penting aku dapat bawa kerete ! kete WIRA lagi tau ! bukan KANCIL ! HAHAHAHA. tanak kalah kan ! sumpah aku seronok dapat bawa kete ! esok nak bawa lagi arr ! tade arr malu sangat yang aku nie tak pandai bawa kete kalau orang tanya kan ! HAHAHA. weyh, aku dah pandai bawa kete laa ! yeayyy !! seronok ye poyo je kan ! padahal baru sekali je kan ! HAHAHAH,. orang lain dah ada lesen, tak kecoh pun kan !! HAHAHAAH. fiqri fiqri !! tapi lantak laa ! aku nak juga citer yang aku dah pandai bawa kete ! KERETA WIRA ! HHAHHAHAAHA. untung laaa ! :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.