penyebok

10 May 2011

Laa, kenapa pula nie kan?

Haihh, tiba tiba rasa teringat die. harituh baru je birthday die. aku lupa berapa minit je nak wish. tapi aku wish pakai no kawan aku. sebab aku tade credit. die tak reply pun. tape arr, maybe die busy or dah tido kan. tapi sabtu yang lepas aku ada call die. saja tanya kaba. ternyata die masih ingat aku lagi. ingat juga die kat aku kan. emm. aku wish lagi birthday die walaupun dah lepas. die tanya bila birthday die. aku pun jawab laa berapa ann. maybe die saja je nak test aku nie ingat ke birthday die. aku tak pernah lupa birthday die laa. tapi hari nie aku resa nak buka blog die. sebab dah lama sangat aku tak blog die. sebab die ada banyak sangat blog. cuma satu blog je aku tahu. dan die tahu juga blog aku nie. ( tayah cari blog die, aku tade follow pun ) buka blog die, die ada post cite baru. aku pun baca. die betul betul dah berubah. aku suka die dah berubah. cuma aku je tak berubah berubah lagi. die ada letak gambar die kat dalam blog die. perhh, rindu nya aku bila tengok gambar die tuh. die masih sama macam dulu. kurus. HAHAA. rindu gila kat die. nampak wajah die sangat gembira dah sekarang nie. dengar citer dah nak kahwin. alhamdulillah. tapi die tade cakap ngn aku pun. tapi aku tahu laa kan. tapi aku tabik arr die, die dah banyak berubah. aku? ntah bila agaknya nak berubah. tapi aku tak dapat lupakan kenangan aku ngn die masa dulu tuh. masih segar dalam ingatan aku. sorry yee ****. lagi pula lagu background aku nie, lagu dari die. die kasi aku. haihh, lagi laa kan. ;'(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.