penyebok

23 June 2011

Family and Friends


Malam semalam aku duduk bilik sorang sorang. tiba tiba aku teringat kat family aku. teringat kat siblings aku. rindu gila kat dorang. sampai menangis aku. tatahu kenapa aku menangis. terlalu rindu kot. lepas isyak, aku msg akak aku suruh call aku. then die call, tapi rumah die ada orang datang. kawan kawan die. yelaa, orang baru kawin kan, busy laa. then die call aku dalam pukul 1030. aku actually tak pernah citer problem aku kat family aku. ntah laa, tatahu kenapa aku tak pernah nak citer dengan family aku pasal problem aku. aku macam malu nak citer dengan dorang. lagi aku nya problem mesti pasal kawan kawan. lagi laa aku bengang nak citer. aku kan suka kawan kawan. hargai kawan kawan. takan nak citer dengan dorang kot. then akak aku call, aku macam nak citer dengan die pasal problem aku. die dengar je aku citer. die nasihat aku macam mana una nasihat kan aku. una kan macam akak aku juga. sama je, semua member aku nasihat bende yang sama kat aku. BERSABAR. dan aku memang sedang bersabar. aku lege dapat citer dengan akak aku tuh. die jelaa yang aku berani nak citer. yelaa, perempuan kan. senang sikit nak ajak berbincang. macam emak juga laa. tapi aku cakap dengan die jangan cakap dengan mak aku. takut mak aku risau pasal aku pula. takut mengganggu study aku pula kan. mak aku dah dapat syak dah aku nie ada problem, tapi aku je tanak citer. tapi maybe satu hari nanti aku akan citer juga kot dengan mak aku. yelaa, nak dengar pandangan dari die pula kan. aku macam nak peluk je mak aku semalam !! aku sebut nama mak aku, abah aku, adik beradik aku. sorang sorang aku sebut. aku rindu gila kat dorang !! then, harini aku rindu kawan kawan aku kat JB pula. macam nak balik je jumpa dorang !! nak peluk peah, aklep, faris !! dorang selalu dengar citer2 aku. thanks korang sudi dengar citer aku nie. sayang sangat kat dorang. kat waney dengan fariza, die pun selalu ingatkan aku suruh bersabar. relax. thanks yee korang. sudi juga korang nak tahu pasal aku kan. thanks yee semua !! una pun sama, die pun macam kawan kawan aku JB. die pun banyak sangat kasi semangat kat aku. thanks yee una. sayang kau ! aku lege dah citer dengan akak aku. kalau aku ada masalah pun, aku akan citer dengan akak aku lepas nie. sangat rindu akan mereka !! makk, qiqi rindu mak dengan abahh !!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.