penyebok

12 August 2011

Kegiatan malam : melepak

malam tadi buat pertama kali aku dengan bestfriend aku tak bergaduh. tatahu kenapa. semalam kitorang happy je. pukul 12 sahur dekat tempat selalu kitorang lepak. aku lapar nasi malam tadi. die makan kek yang aku beli kat kedai IMAD semalam. borak sakan tanpa gaduh !!! perhh, memang ajaib aku rasa, HAHAHA. yelaa, selalu kalau kitorang lepak mesti betekak. tak pernah sekali pun aman. aku lah yang mula dulu. HAHAHA. aku dengan die nie sangat berbeza. apa yang die suka, aku mesti tak suka. ada je yang takena dengan kitorang nie tau. tapi aku seronok kawan dengan die. walaupun kadang-kadang menyakitkan hati aku ! erghh ! menyampah ! HAHAHA. walaubagaimanapun. die tetap kawan terbaik aku. thanks nok !! HAHAHA. tapi semalam je kitorang okay. tade gaduh ! tapi macam tak best sebab tade gaduh. rindu pula nak gaduh-gaduh nie. bukan gaduh teruk pun, just tarik2 muka je. touching sana, touching sini. semua pasal aku yang start dulu. HAHAHA. saja nak buat die sakit hati dengan aku. tapi tak juga. die tetap nak lepak juga dengan aku. hairan aku. padahal aku sangat lah teruk layan die. kesian die. fiqri fiqri. HAHAA. semalam je okay. ketawa sambil memerhatikan orang yang lalu lalang. then, mengumpat. HAHAHA. malam kelmarin pun best, lepak dengan Anas. Anas main gitar kitorang nyanyi. perhh, serius best ! Anas pandai main gitar. hebatt !! HAHAA. tapi tadi macam ...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.