penyebok

12 August 2011

Bazar Ramadhan

meh baca. kali nie aku nak citer pasal bazar kat tempat aku nie. bukan nak citer apa laa. aku hari-hari pergi bazar. bukan atas kehendak aku. kalau ikotkan hati, memang tanak pergi sebab sangat bosan okay. hari-hari makanan yang sama. korang tak bosan ke makan bende yang sama je tiap hari. tolong laa. agaklah kalau lapar pun. selera tuh tukar-tukar laa. tak jemu ke hari-hari makan bende sama. ee, aku tak boleh blaa lah. nak celi kat DM pun sama juga. hari-hari lauk sama. dari sebelum puasa sampai la nie. haihhh, bosann nya !! aku nak masakan mak aku juga !! aku rindu masakan mak aku. aku nak dia masak nasi ayam untuk aku !! aku teringin sangat !! tanak dah makan kat DM or bazar !! tak sedap !! nak mak juga yang masak !! makk, datang lah sini !! qiqi rindu sangat-sangat nie !! tak sabar sangat nak balik JB okay !! ingatkan tanak pegi bazar sem nie. tapi tak boleh juga. orang ajak, aku kene pergi laa. tapi kalau pergi mesti belanja banyak. pastuh makan-makan, then muntah balik. sebab banyak sangat makan. apa laaa ! sebab tuh aku selalu buka makan kuih je. tade lah kenyang sangat, malam nak sahur baru makan nasi. okay ann? jimat pun jimat. diet pun diet. HAHAHA. tapi aku nak pergi bazar BBU. aku nak sangat !! pergi ngn member-member aku. sana meriah !! ramai orang kenal. sini ramai yang menyakitkan hati adalah !! HAHAHA. lagi-lagi tukang jual laksa paktam tuh. nak je aku celup brother tuh dalam periuk laksa paktam tuh. annoying gile !! mai laa, mai laa !! aku tuang juga kuah paktam yang hangat tuh kat dalam mulut die. biar duduk hospital tak datang jual lagi dah. gerammm sangat die cakap camtuh ! mai lah mai lah !! tade ayat lain ke. tahu lah agak sedap die nya laksa. tapi aku nak datang beli, pastuh dengar die cakap camtuh, terus lari aku !! meluat !!! erghh !! lepas habis bazar, die duk jual kat pasar malam pula !! bila die nak benti !!! erghhh !!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.