penyebok

13 August 2011

Sahur Bersama

Malam tadi MPP ada buat sahur bersama MPP. so, dapat makanan FREE !! kitorang apa lagi arr, ambek jelaa kan ! HAHA. aku turun dengan izul ambek makanan tuh pastuh beli hotdog nak kasi anak kucing yang tempang tuh makan. sian kucing tuh. comel pun comel. pastuh aku tak naik makan kat atas sebab dah janji dengan adam nak sahur kat bawah. so, izul je makan kat atas. kat bilik pun ama ada. takan nak biarkan ama sorang-sorang kat bilik. so, aku makan dengan adam kat tempat biasa kitorang lepak. lepas makan, lepak lah, apa lagi nak buat ! HAHA. tapi malam tadi lepak sangat tak best okay ! macam apa je lepak malam tadi ! diam and buat muka tatahu je. masing-masing tanak cakap. erghh ! nie semua pasal petang semalam tulaa. haihhh. tak habis, sampai bawak ke malam. lepak malam pun tade semangat je. aku kan memang pendiam. HAHA. lama juga laa diam je kat bawah tuh. haihh, bengong aku. pastuh lama sangat diam, datang anas lepak sama. baru laa ada topic nak borak. itu pun sekejap je. sebab sejuk sangat kat bawah tuh. so naik dengan tak happy. aku biasa je. HAHA. masuk bilik tengok ama ada kat bilik tengah tengok movie. izul kat bilik die tengah kemas baju nak pergi rumah mak angkat die harini. pastuh kat bilik makan lagi nie. dalam pukul 3 baru naik bilik. pastuh teringin nak makan mee sedap. kebetulan ama bawa. aku apa lagi, minta satu laa. tapi ama suruh masak 3 bungkus ! memang terbaik ! HAHA. aku pun buat laa mee tuh. korang nak tahu aku rendam mee tuh pakai apa? pakai jag air ! HAHAAHA. sebab tade mangkuk nak guna. amir botak pinjam mangkuk aku tak pulang-pulangkan lagi. HAHAHAHA. tak boleh blaa kan ! pastuh sampai kembang gila mee tuh aku biarkan. dok nyanyi-nyanyi lagu Jar of Heart sampai lupa mee tuh. HAHAHA. pastuh taruk perencah die pun dalam jag air tuh juga. apa jenis laa kitorang nie. izul laa yang buat. die dok shake-shake jag tuh. siap menari lagi ! HAHAHAHHA. sumpah lawak ! HAAHA. pastuh makan pun dalam jag tuh juga. yaAllah ! dah macam apa dah kitorang nie. makan lah 3 orang. HAHA. kesian kan ! HAHA. last-last aku juga yang habis kan. sebab semua dah kenyang. izul makan nestum die. sedapppp !! lepas makan, semua kekenyangan telampau. HAHAHA. izul nak tido sebab harini kene bangun awal. yang aku dengan ama, dok online. ama cakap tayah tido laa fiqri ! aku pun tatido laa. tapi line tade, aku telelap. HAHAHA. masa tuh dah pukul 5 kot. overnight sekejap laa walaupun kat bilik. HAHAHA. ama je tatido. pastuh harini die overnight plak dengan budak silat die. izul pegi rumah mak angkat die. aku??? sorang-sorang kat bilik. :( adam pun buka kat luar harini. die ajak aku, aku memang nak follow, tapi die dah pegi dulu dah. aku lambat sikit. aku pun tak kasi tahu die awal-awal nak ikot. kan dah kene tinggal. haihh. so, buka hrini aku sorang-sorang. ama ajak aku ikot die overnight, aku tak ikot. izul ajak ikot die gi rumah mak angkat die pun aku segan nak ikot. adam pula tinggal kan aku. haihhh. bosannn nyaa !!!. tape laa !! dah biasa kene macam nie. buka sorang-sorang. HAHAHA. harini nak makan mee sedap pula. tapi nak beli kat mana? :(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.