penyebok

24 June 2011

Aku Sayang Peah !!

Dialog antara aku dan Peah kawan baik aku.

Syafique : qie..
Fiqri : ye saya. boleh saya bantu?
Syafique : u byk2 sabar k..i syg u...:):)
Fiqri : apahal nie? tibe tibe je? HAHAHA
Syafique : ntah qie..tetibe jep..:):) i hope i ade ngan u now...sgt2..
Fiqri : motiff?? you tak sihat ke? apasal nie? cakap laa...camner result?
Syafique : okay jep..x dekan..but still 3 pointer..:):)
Fiqri : haa, okay arr tuh. nie macam upset je? kenapa nie?
Syafique : actually qie..mase i bace blog P...i rase perit u qie..seyes..kalau i qie..sumpah i x kuat...u janji ngan i eh qie..kalau satu ari u mara kat i..jgn tggalkan i k..mcm dorg buat kat u...sedih lah...sumpah i nanges now..sorry qie...:(:(
Fiqri : hey hey hey .apasal nie...even dorang buat i camtuh, i tak simpan lama laa. i dah 20 dah...bukan zaman skolah dulu.
Syafique : janji tau qie
Fiqri : i banyak dengar nasihat orang. sabar jaa...i tak tinggalkan dorang pun. dorang yang taak kawan i...you nie kenapa? you buat apa? cakap je skrg, jangan lah simpan2
Syafique : u tau x i nk wat pe...i rase nk melutut kat diorg..ceriterkat dorg sape u..u bukan mcm dorg cakap..i rase sakit qie...bile diorg cakap mende i rase x betul pon bpasal u...sakit ati qie...seyes i nanges bile tgok P sggup tulis u pcycho...u bukan...fitnah tu qie...jahatnyer dorg qie..sorry kalau i wat u teringat balik sumer nie...tp i seyes x tahan da..melampau qie...u bukan setakat kwn baik i qie..lebih qie..mcm adik beradik
Fiqri : you, kenapa nie? i dah nangis dah tau. biar je laa dorang. i tatahu nak buat apa lagi dah. peah, i sayang you. i nak peluk you sekarang !
Syafique : sorry qie...i wat u nangis...i xde niat qie..tp dorg buat fitnah qie..sumpah i tau u sape..dorg bukan manusia sggup wat camnie..
Fiqri : ntah laa you, i tatahu nak cakap apa. dorang tak kenal i lagi. tape, kasi dorang masa utk kenal i. i tak rugi pun kalau tade kwn mcm dorang. sbb i ada kawan macam you semua. you byk selalu dgn i. masa you peluk i harituh, i rasa macam i terjaga. i ada kawan yang baik dengan i. i suka sangat ada kawan macam you all. selalu dengan i. thank you laa. dah laa, tanak arr cter pasal dorang.
Syafique : :):) pic kite tu yg u letak profile pic jgn ilang k...simpan baik2 tau..:):)
Fiqri : okay. insyaAllah.



nie kawan yang sangat baik dengan aku !! cuma Allah je yang tahu aku sayang dorang camner.
dorang selalu dengar masalah aku. dorang ada time suka dan duka aku.
dorang tade pun cakap aku nie membosankan. dorang baik dengan aku !!
biasa lah kalau gaduh kan. adik beradik pun ada gaduh gak.
tapi kita still bersama !! sentiasa bersama !!
korang, aku sayang korang !! syafiq, terima kasih. terima kasih banyak banyak !!
aku macam nak peluk korang je !!
yaAllah, kekalkan persahabatan kami sampai akhir hayat aku. dan redha kan persahabatan
kami didunia dan diakhirat !! aminn..
yaAllah, aku bersyukur Kau kurniakan sahabat yang setia dan baik untuk aku.
Terima Kasih yaAllah.
waney dan fariza, korang pun sama. aku nak kekal persahabatan kita sampai bila bila.
tau !! aku dah nangis dah !!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.