penyebok

20 July 2011

My Idea For This Hari Raya

OKAY !! Korang ! dengar nie !! aku ada idea tau. macam nie, sebelum aku dapat idea nie, aku ada baca satu blogger nie tau. http://edbudakkechik.blogspot.com. perhh ! gambar die meletop weyh !! selak selak blog die, aku jumpa entry die pasal raya. haaa !! nie yang aku nak citer, aku tengok gambar die dengan member member die tau. die shooting masa raya tuh. pakai baju raya.

* sorry EDPHOTOGRAPHY sebab copy gambar saudara.
nak kasi contoh kat member member.
jangan marah yee :)

aku plan camnie, aku nak ajak korang semua yang macam GILA AKAN SHOOTING, jom ikot aku gi shooting raya !! haa, cam gambar kat atas nie. best tak?! kita buat camnie laa ! tau tau ! aku nak korang semua pakai baju kurung, makeup lawa lawa, yang laki laki pakai baju melayu siap sampin termasuk aku sekali. kita gi shooting baju raya !! kita gi laa macam satu tempat like Istana Garden or somewhere yang baru ke. korang kasi lah cadangan kat mana. aku just follow je. tapi sumpah aku nak sangat shooting macam nie. nampak sikit aku nye work kan. aku nak korang masa tuh makeup laa cantik cantik. tapi bila dah sampai kat tempat shooting, mesti makeup dah cair kan, aku nak korang touch up then aku capture gambar korang. baru nampak sweet kan !! perhh, aku macam tak sabar pula kan !! haihh !! korang jom laaa !! aku nak sangat doe shooting nie. aku tahu korang mesti nak kan ! aku tahu !! HAHAHAHA. aku hope jadi laa plan aku nie. aku nak buat satu album raya untuk kita !! korang, ON tau !! on laa !! aku excited gila niee !! HAHAHHAHA. aku nak try aku nya photography laa. aku nak buat betul2 ! support lah aku weyh !! eh eh eh?! papehal, inform aku okay !! eee, gila seronok aku kalau dapat shoot camnie !! minta minta lah jadi kan planning aku nie !! insyaAllah !! yeayyy !!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.