penyebok

20 July 2011

One of Mine, Syed Syafiq


nie perbualan kami dalam Facebook aku. sweet arr kau tulis camtuh kat aku. terharu aku ! HAHAHAHA. Syed Syafiq, kawan aku masa aku part one. die roomate aku masa part one dulu. tapi now die dah tade dah kat Uitm Perak. die now kat Uitm Segamat. sebab die die dah tak boleh bawak kos OM kat Uitm Perak uhh. banyak hal die buat. selalu tak datang kelas. haihh, dengan selalu tidur. keluar nye. apa nak jadi lah syed oii ! tapi sekejap je aku dapat kenal die. sekarang nie dah tade jumpa dah. lama gak laa tak jumpa die. kadang kadang uhh rindu juga. rindu kenangan dalam Bilik B342. betul ke no bilik aku nie? aku pun dah lupa. HAHAHA. lama tak jumpa die. die masih ingat aku lagi. tak sangka. die orang Shah Alam. die selalu pinjam barang aku. kasut laa selalu die pinjam. tapi die nice person. okay kawan dengan die. die gangster besar kat Shah Alam. die pernah buat hal aw. agak berpengaruh juga laa die nie. tapi aku kenal die, tade muka gangster pun. jambu ada laa. HAHAHA. mula mula tak caya juga, tapi lama lama kenal. memang die agak famous juga laa. nakal laa kata orang tua. bukan jahat. nakal je. bila agaknya nak jumpa kau Syed. tapi now die dah berubah banyak dah. sejak die tukar Uitm Segamat nie, die selalu datang kelas. die cakap kat aku laa. tatahu laa betul ke tidak kan. tapi tengok macam dah berubah. Alhamdulillah lah kan. berubah juga kawan aku nie. aku wish kau belajar betul betul dan semoga berjaya okay ! jangan lupa aku sudah ! itu aku benci okay ! jap, Syed, bila nak bayar hutang aku nie? AHAHAHAHAA.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.