penyebok

06 August 2011

Malam BBQ Kita !

tadaaa !! nie lah budak kelas 5 ST 3 2008 !
SMKBBU. nie separuh je. ada lagi. tapi semua ada hal.
ada yang tade kat JB. tapi tape, kami tetap ingat korang semua ye.
jangan sedih bagi yang tadapat join. nanti ada masa kita buat lagi ye.
tapi memang tadapat dinafikan aku sangat seronok malam nie ! sangat seronok !
lepas rindu aku kat dorang semua. thanks korang sanggup terima aku nya plan nie.
kalau ada yang tak puas hati dengan event nie, aku minta maaf banyak banyak.
tapi yang penting berjaya !! yeayy !! nanti reunion kita buat lagi gempak tau !!
video aku tanak letak sebab ada babak-babak yang buat 'orang bunuh diri' la.
nanti susahkan aku je. nanti minta laa kat aku video tuh. sorry yee.
jangan jealous yee sape cakap aku nie tade orang yang boleh melekat dengan aku lama-lama.
minta maaf laa yee. kau ada camnie? kau mampu? aku tahu tade nya kan.
oppsss, terlebih sudah ! HAHAHAHAHAA.

yang lain busy.

ada tetamu yang tak diundang lah !! baju belang belang putih tuh
die bukan budak kelas aku !! eee, tak malu nak join kita ! HAHAHHAA

Happy Birthday Fiqri ! HAHAHA.
makan hati je semua kan ! AHAHAHAHA.

I Love 5ST3 2008.
aku pun sayang warga 5ST3 2008 !!

lagi satu posing dengan kek ! HAHAHAHA. jangan marah haa :P

aku comel lagi kan ! HAHAHA. panas je korang baca statement aku nie.
HAHAHA. kami posing lagi laa !! HAHAHA. kat belakang tuh mesti ada orang yang menyelit.
sebok jah ! erhghh !!

aku lah yang rasmi potong kek tuh. semua tanak layan aku nak potong kek tuh.
semua sebok nak masak dengan makan. aku potong jelaa.
ala-ala aku nye befday laa kan. HAHAHA
comel je aku ! HAHAHA

hai Nad, nak buat apa hotdog tuh kat Fariza? HAHAA
aneh aneh la Nad nie. macam macam perangai lah korang nie !
HAHAHHAA.

.nie kita nye tukang letak ayam. die lah yang tolong letak letak ayam tuh
sebab tuh ayam tuh lambat masak. sebab yang letak tuh semuanya tembam2. HAHAH
jangan marah haa. HAHAHA.

aku dengan waney pula belakon. HAHAHA
tapi best gila kan !! waney macam geligeli je.
haihhh, orang bandar lah katakan. gedikk !!

taraaa !! BBQ time !! masa nie baru nak start masak ayam.
best masa nie !! berebut nak try masak !! sumpah jakun ! HAHA
semua belakon nak masak. padahal aku yang masak tuh. HAHAHA
lagi tak layan aku nye statement ! HAHAH

nie anak anak yang kaya ehh. orang semua duduk bawah.
dorang sedap2 macam tuan rumah duduk atas meja.
sebab tuh makanan cepat habis. HAHAHA. *melawak je haa.

yaAllah Fariza, makan tuh agak agak laa ! beruk beno muka nya !
sampai Aklep tengok cam meluat je.
HAHAHAHA. tengok waney, 'sopan' je !!
mampustaklayan. HAHAHAHA

nie acara suap menyuap bersama aku laa. HAHAA.
waney gedik nak aku suap die. aku layankan jelaa. HAHAHA
bermanja manja sikit masa nie, HAHAHA.

nie acara bermula. makan makan time ! HAHA.
Nad semangat tuh ! yelaa. bibik kita kan !! HAHAHA
mee tuh mak Peah yang masak. sedap tau !!

nie acara membuat air. kitorang buat air buah kundur.
sedao aw aku buat nie ! aku yang kacau air nie !! sedap kan?! HHAHA
Nad belakon je lebih !! waney pun sama !! erghh !

nie pulak acara menghidupkan bara api.
susah juga lah nak hidupkan. mana tak susah. ada ke hidupkan pakai surat khabar.
memang lah tak hidup hidup. haihh.
lastly Uzair gi belu starter nak hidupkan bara nie. selesai masalah.

nie acara memotong buah tembikai bersama Nad dan Faiqah.
pastuh tembikai tuh makin kurang sebab dorang potong sambil makan.
tengok lah Faiqah tuh. die tengah makan tuh. haihh.
HAHAHAHAHAHA.

nie acara letak barang makanan. banyak nya makanan !!!

kami posing dulu sementara tunggu mereka semua datang :)

nie sebelum majlis bermula.
tunggu tuan rumah lama gila !
semua sentap dengan die. tapi takan nak marah kan.
dah die yang kasi pinjam rumah die. kene laa diam kan je. HAHA

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.