penyebok

06 August 2011

Sorry ye :(

aku nak cakap yang aku sorry kat kawan-kawan aku sebab aku tak letak lagi cerita pasal BBQ kita tuh kat blog aku nie. aku internet tade laa. lembab. aku nak letak gambar2 kita tuh. sorry ehh korang. nanti aku upload semua gambar kita tuh. aku nak kasi jealous sikit kat sidia. HAHAHA. video nak letak juga ke? ishhh, kesian lah kat sidia. nanti bunuh diri kang. HAHAHA. korang tunggu ehh. sorry sangat sangat

yang nie aku nak minta maaf kat member baik aku. aku dah banyak sangat buat die touching dengan aku. banyak sangat !! semalam aku buat die terluka dengan aku. die sangat terluka dengan aku weyh ! aduhaii, aku tatahu nak buat camner sekarang nie. aku dah minta maaf dah, die kata die memang selalu maafkan aku kalau aku buat salah. tapi nak ubatkan luka tuh, agak lama sikit. camner nie doe? aku bersalah sangat !! die dah baik dengan aku sangat sangat. tapi aku layan die teruk gile !! sampai dah luka hati die ! gila lah aku nie ! tak pandai jaga hati kawan. kan dah kene ! kalau die tanak kawan dengan kau, padan muka kau !! buat lagi die camtuh. just aku ngn aklep je tahu citer nya kan. kesian aku kat die. selalu kene dengan aku. kawan, aku minta maaf sebab banyak kali lukakan hati kau. semalam je dah 2 kali aku lukakan hati kau dalam satu malam. aku minta maaf sangat sangat. nanti aku belanja kau aiskrim ehh? kau maafkan aku tau. :'(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.