penyebok

06 August 2011

Pak Guard yang comel !!

Tajuk citer aku tak boleh blaa kan ! HAHAHA. muka kelantan sangat pak guard tuh. haa?! polis bantuan lah? lantak aku laa. aku nak panggil pak guard juga !! tak layak langsung dipanggil polis bantuan. tak membantu langsung !! macam haramm !!

nak citer laa kan, malam nie aku tak sembahyang terawih tau. sebab izul tade. tade member laa kan. seronok laa kan kalau gi buat baik sorang sorang. kene laa ajak member sekali baru masyokk !! HAHAHA. then aku tatahu nak buat apa malam nie, aku gi Sidec jalan kaki sorang sorang. ajak Ama, die malas nak jalan kaki. aku gigih laa gi sorang sorang. dengan muka sombong lagi belagaknya aku jalan kaki. HAHAHA. aku just nak beli makanan nak sahur nanti je. sekejap je. tapi perjalanan jauh nak haram !! haihh. masa balik tuh, masuk je pintu masuk Uitm Perak yang 'Cantik' tuh, aku buat bodoh jelaa kan jalan. pastuh ada laa pak guard yang 'comel' nie duk usha usha aku. aku senyum jelaa kan. saja nak buat baik. bulan puasa lagi kan. tengah2 aku senyum tuh, die panggil aku nak buat spotcheck. cam cibai !! aku tade buat salah pape pun. die tanya aku dari mana. aku cakap lah dari Rahmat. die kata ada beli rokok tak? aku nak cakap dengan korang laa kan, kalau korang beli rokok, korang nak cakap ke dengan pak guard yang korang ada beli rokok tadi? apa ke BODOH lah pak guard tuh !! tanya tak hape hape je. die saja je nak cari pasal dengan aku. die check kocek aku. takan lah aku beli rokok aku nak letak kat kocek pastuh jalan depan kau. bengap betul lah !! dok raba raba aku nya kocek. aku cakap tade. aku tak beli rokok !! ada paham !! pastuh die nak saman aku sebab tak pakai kad matrik. masa pergi tadi kau tanak plak tahan aku saman aku sebab tak pakai kad matrik. nie tiba tiba nak aku saman aku apahal pula !! kau dah tade keje saja nak suruh aku benci kau kan !! pastuh aku ada pegang beg plastik barang barang aku laa kan. die tak check langsung beg aku tuh !! mana laa aku tak kata die tuh BODOH !! kan bangang namanya tuh !! yang lain die check yang beg plastik aku die tanak check !! saja nak raba aku laa tuh !! haihh, panas je aku ann !!! macam tade keje ! keje kau jadi jaga pintu masuk tuh dah laa !! nak kecoh2 pasal aku plak !! haihh. geramm je aku dengan pak guard yang comel tuhh !! erghhh !! sakit pula hati aku nie !! dah lah tak balas senyuma ku. bukan kene bayar pun kalau senyum dengan orang !! mana lah kau tuh tak keje sebagai pak guard. layak laah kan !! haihh. sabar jelaa . pakal je aku puasa tau. kalau tak, dah kene maki dah pak guard tuh . cehh, macam berani je aku !! HAHAHAH. oppsss. :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.